24 sata sa iPhone OS 4b1

Nisam mogao odoljeti, a da ne instaliram iPhone OS 4.0 betu na svoj iPhone 3G. Sam OS je još poprilično bugovit nadam se da će ga do šestog mjeseca kada bi se trebala pojaviti finalna verzija uspjeti lijepo ispeglati. Prva stvar koju sam napravio nakon restora i jailbreaka je bila omogućavanje multitaskinga i wallpapera. Ikreno, nije mi jasno zbog čega se apple odlučio da izbaci podršku za multitasking na 3G. U jednom danu koliko je OS bio na mom iPhonu (kasnije ću objasniti i zašto) nisam primijetio neka veća usporavanja ili trzanja. A imao sam pokrenutih i do desetak aplikacija, i sve je radilo mnogo bolje nego sa rješenjima koja se nude putem Cydie. Uglavnom mislim da nema potrebe kupovati 3GS jer će kada se pojavi finalna verzija isto tako sigurno pojaviti način da se omogući multitasking na 3G. Korisna opcija koju bi možda mogli dodati je da se može odabrati za koje aplikacije želimo da stavljaju u pozadinu, a koje želimo da jednostavno završe svoje izvođenje. Jer recimo nema potrebe da mi se settingsi čitavo vrijeme vrte u pozadini, a vjerojatno ih neću koristiti narednih pet dana. Iako Steve je rekao da oni ne žele task manager u kojem se korisnici moraju brinuti koja aplikacija se vrti u pozadini, a koja ne.

A sada da objasnim zašto je preživio samo jedan dan. Osnovni problem je jailbreak koji ne radi dobro, točnije kada nakon jailbreaka enejblate opciju za OpenSSL, kako biste mogli edititrati potrebne plistove i uključiti podršku za multitasking, ostajete bez prijenosa podataka putem mobilnih mreža. Iako me ovo jako smetalo, nije me toliko iživciralo, kao što su me iTunesi 9.1 koje je potrebno instalirati, jer prethodni nemaju podršku za 4.0, a koji su svaki malo javljali neku grešku, nisu mogli pristupiti kontaktima i kalendaru Outlooka … Da se razumijemo ovo sa iTunesima nije do 4.0 OS-a, jer je jednako ponašanje zadržano i nakon downgrade na 3.1.2. Uglavnom do sada ih nisam volio, ali sada ih volim još manje.

Za one koji se ipak odluče testirati OS 4.0 slijedi nekoliko upozorenja:

1. ne može se instalirati iz windowsa, tako da morate skinuti vmware image OS X-a

2. imat ćete problema sa USB portovima, naime, OS X iz vmwarea uredno prepoznaje samo prvi priključeni uređaj

3. UDID vašeg mobilnog uređaja mora biti dodan k nekom od apple developer accounta

4. downgrade na 3.x je poprilično konfuzan,jer su svi tutorijali koje sam ja pronašao – recimo pogrešni ili barem nepotpuni

5. nemojte instalirati ništa putem cydie, jer 99,9% aplikacija nema podršku za 4.0 i završit ćete ponovno na restoru.

6. ako trebate unlock odmah zaboravite, je će vam baseband biti upgrejdan na novu verziju, i tada i nakon restora na 3.x nema ništa od unlocka

Da rezimiram, OS 4.0 donijet će pregršt novih opcija i mogućnosti, ali se treba strpjeti do ljeta kada će se pojaviti finalna verzija, a za korisnike 3G i nekoliko tjedana dulje da se pojavi jailbreak, je će bez njega na žalost ostati bez najkorisnijih mogućnosti koje donosi. Upgrade sa 3G na 3GS se po mojem mišljenju još uvijek nikako ne isplati pogotovo zbog toga što se pojavila vijest da će u šestom mjesecu biti predstavljen iPhone 4G/HD. Jedino što ćemo se ponovno vjerojatno načekati da se pojavi u Europi kao što je do sada bilo i sa svim ostalim Apple proizvodima.

UPDATE:

Pojavile su se i fotografije za koje se tvrdi da su autentične, no iskreno se nadam da HD/4G verzija neće tako izgledati, jer je definitivno preskačem.

This slideshow requires JavaScript.

Komentari su zatvoreni.
