i psi mrze poštare

Unatrag godinu dana češće koristim poštanske usluge, bilo za dostavu časopisa ili za stvari kupljene putem interneta. U teoriji to sve  izgleda divno, no u stvarnosti to baš i nije tako.

Već prilikom prve dostave nastali su problemi, te sam uvidio da mi neće biti lako. Prva stvar koja je bila kupljena je bila majica sa zazzle. I sav sretan što je napokon došla, raspakiram kuvertu sa onim mjehurićima koje svi volimo “pucati” – kad ono majica ima poderotinu od 5cm i preko leđa i preko prednjice. Pogledam ja malo bolje ambalažu kad ono lijepo rupa, od skalpela vjerojatno, prelijepljena sa salotejpom. I odem ja drugi dan pitat na poštu, ali mi oni na činovnicima svojstven (čitaj: bezobrazan) način objasnili da mi ne mogu ništa pomoći. Nakon toga poslao mail sa fotografijama ekipi sa zazzle (kojima svaka čast) i objasnio im o čemu se radi te mi oni odlučili poslati novu majicu.

Nove poteškoće nastale su kada sam putem pošte uz otkupninu prodao thule nosač za bicikle. Prođu 3 dana, nema poštanske isplatnice, prođe tjedan dana, još uvijek ništa, prođu dva tjedna (ako se ne varam mislim da je 30 dana max nakon toga oprostite se sa novcima), zovem ja kupca, da ga pitam jel’ mu stigao nosač, kaže on – drugi dan nakon slanja. I odem ja do pošte, ali je bilo nakon 3 sata te mi djelatnica reče da moram doči ujutro kada je tamo voditeljica (ja radim od 7, voditeljica od 8, a nje nema u 3 WTF). I dođem ja sljedećeg dana, i daju mi tamo neku prijavu koju sam morao popuniti i platiti 5kn!! te kaže da će biti pokrenut postupak, i da će me obavijestiti kada saznaju gdje je zapelo. I jave se oni meni nakon 2 dana, te mi kažu da imaju potpisanu uplatnicu i da je meni novac isporučen!? Pokušao sam im preko telefona objasniti da su u krivu, no pošto se baš nisu dali rekao sam im neka pričekaju da dolazim za 15 minuta do njih. Kada sam došao tamo pokažu mi uplatnicu na kojoj potpisan netko drugi (da se razaznati iz potpisa da to što piše nema veze sa mojim imenom i prezimenom). Nakon toga oni se bacaju ponovno u istragu, traže poštara koji je to dostavio, no on ima slobodan dan, tako da ponovno moram čekati, a oni će mi javiti. Kada su napokon našli poštara te on priznao da je greška njegova – uručio novce nekom drugom, a ne meni, ja ponovno moram čekati. Sada čekam da oni pronađu i kontaktiraju osobu kojoj su pogrešno uručili novac, te da je traže da im ga vrati. No čovjek bio na moru, pa se sve to protegnulo još nekih 5 dana. U tom trenu nije mi bilo jasno, ako oni znaju da je njihova greška, i ako su je priznali, zašto ja moram čekati da oni riješe problem koji su sami stvorili i čekati da njima ta osoba vrati novac? No na kraju sve je ipak dobro završio i čovjek njima vratio novac pa tako i oni meni. Na  gubitku sam samo za vrijeme i živce, te onih 5kn sa početka priče.

Slučaj treći. Napokon se odlučio pretplatiti na planB pošto im distribucija u Varaždinu i nije neka, kao ima ih tisak, ali ih ima samo na tri kioska, a od njih mi ni jedan nije usput, pa znam kasniti i po pet dana prije nego odem po novi broj, a stari već odavna pročitan. I prije narudžbe shvatim, da ako ću naručiti na adresu u zgradi, tako fini časopis će sigurno nekom zapet za oko, ako zbog ničeg drugog tada zbog šarenila na naslovnici. I naručim ga starcima na adresu u kući. I prođe 15., 16., 17., 22., a novina nema. Zovem ja planB, oni uredno poslali, ali kažu da nije tu ništa čudno, često imaju takve slučajeve. Pa mi poslali novi i taj uspješno završio na odredištu, no tek poslije Božića tako da sada kasnim i po 10 dana😦

I posljednji slučaj je onaj koji me i potakao na pisanje članka, naručio zadnju masku za iphone preko ebaya, pošto mi se sadašnja već poprilično izlizala. Em im treba mjesec i pola da je dostave, pa nije Kina na drugom kraju svijeta (više ne mogu ljudima ostaviti feedback), em dođe POTRGANA, a ljudi se fakat potrudili da je dobro zapakiraju, tako da mi više izgleda da je to netko namjerno napravio, nego da se slučajno dogodilo (i paket došao otvoren). Sad sam ponovno poslao mail prodavatelju, nadam se da će mi se smilovati te mi poslati novu, a ako ne idem ponovno u borbu protiv šalterske radnice.

btw. kasni mi i ovaj broj, tak da poštar, ako slučajno čitaš (u što sumnjam) poručuje ti moj pas da budemo prije ili kasnije vidli kolko si brz😉

Komentari su zatvoreni.
