white light in ex bluemoon

U posljednje vrijeme sam se užasno ulijenio, i kada jednom dođem doma, više-manje mi se nikuda ne ide. Potpuno jednak osjećaj imao sam i prošlog petka iako sam već prije znao da ćemo navečer ići na koncert White Lighta u nekadašnji BlueMoon, no sada je promijenio vlasnika, a samim time i ime. Nisam se trudio da zapamtim novo.

Bio sam već na par njihovih koncerata i dečki (+jedna cura)su stvarno super, imaju popriličan broj svojih stvari koje su meni osobno odlične. No uz njih sviraju također strane i domaće, od kojih neke odsviraju i bolje od originala (čuješ ti to Rahimovski).

Došli smo nakraju prerano, još za trajanja tonske, i za razliku od prošlog koncerta ozvučenje je bilo puno bolje. Svi instrumenti, a i vokali čuli su se fino i precizno. Dečki (i cura, stalno je zaboravljam…) svirali su uz kraću pauzu nekih tri sata.

No što je od svega bilo najzanimljivije nakon što je koncert završio – kafić se u roku od 10 minuta ispraznio.

Slike ponovno nisu baš nešto no ovaj puta nije kriva zabrana fotografiranja, već prevelika količina alkohola kojeg je bilo potrebno uništiti.

Zbog toga prilažem i neke od fotografija sa njihovih prijašnjih koncerata. (minival | the game)


Komentari su zatvoreni.
